» Online brugere: 225 |
0 medlemmer og 225 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
Tillykke med båden. Tror du har gjort en rigtig god handel.
|
Husk at checke at der er vandudskillerfilter på brændstoftilførlen - ellers monter en af dem fra nytdrev - så er du ude over problemer med vand i brændstoffet som så mange har bøvlet med herinde
|
Tillykke med den
Citér:
Originally Posted by Sarah Louise
(Indlæg 15230)
Den har fået service fra forhandleren af, så den del skulle gerne være i orden...
Jeg hiver den op igen, så snart der er 2 dage uden risiko for regn - jeg skal have bundmalet den (den har aldrig været bundmalet, da den har været trailer båd) - jeg har prøvet før at stå og skrabe alger og alt det møg af, der sætter sig.. not fun!!!! I den forbindelse må jeg huske at checke anoder.. Jeg troede egentlig ikke at en båd der udelukkende kører på batterier uden mulighed for tilslutning af landstrøm, havde anoder?? Havde på mit gamle træskib, men det var en helt anden størrelse og havde strøm fra land...
|
Når den har aldrig været bundmalet så husk også at sætte mærker på hvor der skal bundmales til inden du vasker af.
|
steffen m |
13-07-2009 10:39 |
traileren
der skal du have monteret cyklist værn på før du får den synet, det er bare en bøjle med nogen reflekser på. men spørg i synshallen
|
Sarah Louise |
13-07-2009 10:51 |
ENN: har netop haft læst en tråd om det herinde - monteres den på når man tanker og så af igen? Studsen/hullet sidder jo på dækket.
Og god ide med mærkater - er jo ikke interesseret i at male hele båden :-)
Steffen: Jeg hører hvad de siger i synshallen i dag.. det bliver spændende :)
|
Nej det monteres fast i tilførselsledningen fra tanket il motoren og filterere så brændstoffet for skidt og vand
|
den ser rigtig lækker ud. tillykke med den.
må man spørge hvad man gir for sådan en ?
|
Sarah Louise |
24-07-2009 08:14 |
Citér:
Originally Posted by høvding
(Indlæg 15624)
den ser rigtig lækker ud. tillykke med den.
må man spørge hvad man gir for sådan en ?
|
Det må du da - jeg tror jeg fik den til en ret god pris. Båd inkl Ohlmeier trailer for 102.000 Dkr (13500 Euro). Jeg har umiddelbart ikke kunne finde noget tilsvarende i samme prisklasse, men stoppede selvfølgelig også med at kigge :-)
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:33. |
|