» Online brugere: 295 |
0 medlemmer og 295 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
Anders kr |
30-03-2009 09:42 |
Når ja husk åre boattt
|
optimisten |
30-03-2009 15:26 |
husk lige wassershutzpolizi
i skal bare regne med at i skal have kanalbevis for at sejle på de indre vandveje i tyskland stor chance for kontrol af wassershutzpolizi
|
skulle der ske noget på turen så er de tyske farvande nok de bedste for der holder de sgu øje med folk. Da vi sejlede til kiel i ferien sidste år havde vi en helikopter som holdt øje med os ja den kredsede rund om os i meget lav højde 2 gange inden for en time og den sidste stykke vej inden vi sejlede ind i fjorden havde vi et krigsskiv som følgesvend. gad nok vide hvad de regnede os for at være :D
|
Citér:
Originally Posted by goffy
(Indlæg 10830)
skulle der ske noget på turen så er de tyske farvande nok de bedste for der holder de sgu øje med folk. Da vi sejlede til kiel i ferien sidste år havde vi en helikopter som holdt øje med os ja den kredsede rund om os i meget lav højde 2 gange inden for en time og den sidste stykke vej inden vi sejlede ind i fjorden havde vi et krigsskiv som følgesvend. gad nok vide hvad de regnede os for at være :D
|
Goffy - var det jer som legede med den der patruljebåd under topmødet sidste år ;);)
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 10831)
Goffy - var det jer som legede med den der patruljebåd under topmødet sidste år ;);)
|
hvorfor en topmøde -dlof--f det kunne jeg da ikke drømme om poppe
et eller andet skulle tiden jo gå med :D
|
Citér:
Originally Posted by optimisten
(Indlæg 10820)
i skal bare regne med at i skal have kanalbevis for at sejle på de indre vandveje i tyskland stor chance for kontrol af wassershutzpolizi
|
He he.. Okay, Flensborg og det område hernede har ikke meget med kanaler at gøre :) Det er bare en almindelig fjord og det kræver mig bekendt ikke noget andet bevis, end et speedbådsbevis Smokeyfisher
Der er 2 tyske "Küstenwache" både tilknyttet fjorden hernede, men de har nu aldrig stoppet mig eller nogen andre jeg kender som har sejlet hernede.
|
Peter508 |
30-03-2009 21:04 |
Jeg er vokset op på Als, og har sejlet temmelig mange gange med mommark-Søby færgen...
Og det har bestemt hørt til sjældenhederne at der ikke har været pæne bølger på stykket, både når vinden har været sydlig, og når den har været nordlig...
At råde knægte i 16 års alderen til at sejle den tur i en 14 fods speedbåd, finder jeg absolut uansvarligt, og det er fuldstændigt ligegyldigt hvad de tager med af sikkerhedsudstyr....
Alderen på føreren, bådens størrelse, farvandet der skal sejles i, længden imellem land er alle faktorere, der gør at jeg kraftigt vil fraråde turen.
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
(Indlæg 10839)
Jeg er vokset op på Als, og har sejlet temmelig mange gange med mommark-Søby færgen...
Og det har bestemt hørt til sjældenhederne at der ikke har været pæne bølger på stykket, både når vinden har været sydlig, og når den har været nordlig...
At råde knægte i 16 års alderen til at sejle den tur i en 14 fods speedbåd, finder jeg absolut uansvarligt, og det er fuldstændigt ligegyldigt hvad de tager med af sikkerhedsudstyr....
Alderen på føreren, bådens størrelse, farvandet der skal sejles i, længden imellem land er alle faktorere, der gør at jeg kraftigt vil fraråde turen.
|
Ja, præcis Peter :) Det var faktisk det jeg ville frem til! :)
|
Jeg er enig.
Citér:
Originally Posted by Peter508
(Indlæg 10839)
|
Selvom du har en Fletcher, Som KAN DET MED BØLGER....
Thrust me..jeg har drejet rundt på ture til anholt og Læsø.....
Så jeg er ikke klogere end jer......
men dem jeg spurgte havde gjordt turen i en KUTTER........
|
Men som nico siger læs meldinger og fuck det så er i enten dem der havde det sjovt ellert bare blev et tal...........
( tag endelig ikke fejl af nico, for han har viden.....
Har i det ????))
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:36. |
|